Wednesday, December 1, 2010

Nak Lain... Dapat Lain...

Assalamualaikum...

Sori lama tak blog... dan sori gak komik tak tunjuk lagi...
Semua ni kerana saya tiba2 dapat jemputan penyampaian hadiah untuk satu pertandigan melukis sempena hari merdeka dulu. Saya punya lah excited pasal jemputan tu dan pun pegi lah ke Balai Seni Lukis Negara.

Tapi masa diorg panggil pemenang, NAMA SAYA TAK DIPANGGIL LANGSUNG! , malah masa sesi penggambaran pun diorang kata untuk pemenang je, kenapa tak bagi semua peserta masuk je amik skali? Kan kamera yg diorg guna tu canggih?

Masa kat sana, adalah nampak artis Gayour (Majalah Ujang dulu dan sekarang g3) dan Slaium (majalah Gempak) tapi tak brapa kisah sebab tak menang apa2 ;>_<;

Tapi, tak dapat yg diharap, dapat pulak yg lain...

SAYA DI CALL DIPILIH UNTUK MASUK GREAT TRAINING PROGRAM KAT CYBERJAYA!

Program tu dibuat kat Cyberjaya dan ditaja oleh Cyberview. Training program tu untuk train org yang dipilih bagi meng-increase-kan employability seseorang. Saya pun dah start program tu Isnin lepas... Oklah, menarik program yang diorang buat.

Nanti Isnin minggu depan ni lak, saya akan diwajibkan pegi ke Lumut untuk Outbound nyer aktiviti. Ada lah rasa sedikit excited.

Memang tak dijangka yek... Seperti biasalah, kita yang buat... tetapi TUHAN yang menentukan segala-galanya...

1 comment:

  1. tahniah dpt join prog tu...serap ilmu byk2... kang dpt keje jgn lupe blanje aku...hehe;)

    ReplyDelete