Wednesday, February 16, 2011

Buat ape?

Assalamualaikum... Dan Salam sejahtera kpd pembaca.

Seperti pernah saya katakan dulu.... Saya ada mau buat blog ni sebagai blog untuk pelbagai idea yg menarik akan saya letak dalam blog ni... tapi, memandangkan
sebab kepayahan untuk melawan perasaan malas ni... saya jadi tak berapa update
sangat blog ni; seperti pepatah melayu "hanya janji Melayu..." (atau mungkin saya
je kot yg malas... org Melayu dan janji takde kaitan pun dgn keaadaan saya sekarang)

Saya juga ada kata hendak menunjukkan komik baru kat blog saya ni, tapi sampai sekarang tak ade lagi... Mintak maap lah sesangat kerana terlalu lama sangat menangguh masa.

Jadi, dgn azam hari kelahiran Rasullullah ini (smlm lah), saya ingat akan cuba berubah dgn buat at least some thing lah dgn janji saya (komik tu). Dan juga buat some thing yang productive kpd org (dan saya).

Macam tadi, saya baru je hantar lawak ke Reader Digest, baru satu je, sebab ada satu je idea tadi. Tak tau diorg pilih ke tak (yelah, baru je hantar). Knp saya hantar lawak ke reader digest? Sebab dapat duit!

Ok lah.. stakat ni je update saya... apelah saya ni, org azam utk wat benda baik, ni kan pulak azam lepas hari kelahiran Rasullullah SAW, tapi buat benda utk dapat duit... lepas tu guna kompeni nye laptop dan server untk main internet dan wat blog ni...

Hai jahat nye saya...

1 comment:

  1. peh...kalo kuar kat reader's digest dpt USD100 tu....bleh ar blanje...hehe;)

    ReplyDelete