Sunday, January 16, 2011

Tension nyer...

Mak aih! Susah jugak nak update blog ye... Masa keje menyebabkan saya tak sempat nak dapat kan idea atau nak citer kisah ape2 untuk diisi dlm blog ni.

Yelah! Masa keje tu, diorg amik untuk training, mula2 ajar benda simple2, lepas tu terus tinggalkan saya sorang2 tanpa ada senior untuk selesai kan masalah yg saya mana tau nak selesaikan. Ajar cam ne yg nak selesaikan masalah simple tapi yg saya hadapi langsung tak simple, mane tak tensyen.

Takut nak cuba selesaikan sendiri sebab kalau salah, habis satu sistem rosak, lepas tu suma data hilang. Dah lah saya skrg ni keje kat hospital HUM jaga sistem aplikasi diorg, bhgn wad bersalin plak tu...

Hai... Org kata biarkan, semua tu utk pengalaman. Takpelah.. Saya jadikan blog ni untuk tempat keluhan saya. Mana tau, masa depan nanti saya baca nanti blog ni masa tu, teringat masa pengalaman tu.

hehehehehe

No comments:

Post a Comment