Wednesday, November 28, 2012

Present research tapi kene baiki balik

Baru present first draft kat committee tadi tapi, diorang kata banyak yang perlu
diperbetulkan kat bahagian setup experiment saya. Diorang kata setup
research saya tidak kena dengan method saya. Saya tak tahu pun
masalah tersebut sebelum diberitahu, jadi saya rasa cuak masa diorang kat 
result saya mencurigakan. Tapi, Alhamdulillah, mereka beri tips2 untuk
memperbaiki.

Ada rasa sedikit frust juga, tapi takkan semua kerja mudah bukan. Cuma saya
kena tengok balik semua results dulu untuk nak pastikan macam mana nak
perbaiki ia untuk menjadi lebih baik.

Alahai..... nampaknya, saya kene baca formula2 tu balik lah. (mengeluh)


Harap dapat selesaikan masalah ni dengan baik. dan tidak perlu patah balik
untuk betulkan ia.

No comments:

Post a Comment