Monday, October 8, 2012

Saje nak 'Rant'

Ok, Buat masa ni, takde sangatlah nak beri idea, tapi lebih kepada nak luahkan sedikit perasaan.

Pernahkah korang makan kat Alamanda di Rasa? Kalau awak pegi ke hujung sekali ada kedai waffle, Johnny dan lagi satu restoran saya lupa nama dia? Tapi, yang saya nak mengata ni ada satu kedai jual burger juga kat kawasan tu. Nama kedai tu Noah's. Awak boleh nampak logo tulisan namanya dengan topi 'N' dan ada katun orang pakai topi yang nampak muka nya macam watak dalam komik 'Archie' tengah makan burger.

Kedai tu TAK SEDAP! Ni gambar kedai tu:


Komennya yang nak beri pada kedai tu adalah:-
1. Nak buat satu burger punya nya lambat, sampai kakak saya beli yee mee dah abis makan dah. Burger jual kat tepi jalan pun lagi cepat!

2. Burger ayam dia rasa masin giler! Burger daging dia lak TARAK RASA LANGSUNG!
Asalkan burger Ramlee ada rasa; burger Mcdonald ada rasa; Burger KIng ada rasa; A&W ada rasa; KFC nyer burger ada rasa, Ni NOAH nyer burger TAKDE rasa langsung!!! Burger daging dia rasa macam awak tengah makan tahu kosong tanpa kicap!

 Saya marah ni bukan sebab sekali kene, tapi DUA kali (saya pegi lagi sekali pada hari lain sebab ingat nak bagi can la). Ia lambat sangat nak siap buat orang kebulur je, dan apabila dapat, TAK SEDAP. lepas tu MAHAL LAK TU!

Oklah, ni hanya komen saya jelah, tapi kalau korang tak caya, korang cubalah, mungkin kene dengan citarasa korang ke, itu saya tak komen lah. Tapi saya rasa beli burger kat situ tak berbaloi, beli yee mee jelah kalau korang nak makan kat situ.

1 comment:

  1. hahaha, punyalah mahal bayar sewa gerai tapi sayang bila buat beger tak sedap.....

    ReplyDelete